poniedziałek, 3 czerwca 2013

Na wyjątkowe wspomnienia / Special Memories Notebook

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam mały notesik na wyjątkowe wspomnienia:
For my today's post for Lemonade I created a small notebook for some special memories:


Notesik w stylu vintage przeznaczony jest na zapisanie rodzinnych anegdot dotyczących złotych myśli i dobrych rad nieżyjącej już babci Jadzi, dzięki czemu jej niezwykła postać będzie znana również przyszłym pokoleniom. Najnowsze kolekcje Lemonade, Victorian Garden i Vintage Basics, świetnie się do tego nadają:
The vintage style notebook will be filled with family anecdotes concerning words of wisdom and good advice of the late Grandma Jadzia, so that the future generations would have a chance to meet this special person. Lemonade latest collections, Victorian Garden and Vintage Basics are just perfect for this:



Drukowana czcionka napisu na okładce:
The printed font of the front cover sentiment:


....nawiązuje do wzoru papieru na wewnętrznych okładkach, który uzupełniłam wycinanymi różami:
...refers to the design of the paper inside, that I decorated with cut-out roses:


Do pięknych papierów dodałam piękną koronkę :-) i metalową zawieszkę w kształcie okularów:
To the beautiful papers I added beautiful guipure ribbon :-) and a metal charm shaped like miniature glasses:


8 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Piękne wykonana praca, śliczne kolory, piekne dodatki.notes bardzo delikatny, romantyczny.bardzo mi się podoba:)

mosia pisze...

fajny, taki nostalgiczny

mapowska pisze...

Przepiękny! Świetnie skomponowane elementy, piekne kolory! Super :)

mru pisze...

cudowny, taki nostalgiczno-romantyczny ;) bardzo podoba mi się jego przeznaczenie :)

Justyna pisze...

u Ciebie zawsze tak ślicznie :))

lucy z mazur pisze...

Piękny notes z pięknym przeznaczeniem

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękny , romantyczny notes :)

Dobra pisze...

Wspaniały notesik.