piątek, 5 stycznia 2018

So Cute - My Creative Scrapbook

I oto jest! :-) Styczniowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook zawiera m.in. delikatne, romantyczne papiery Kaisercraft i 49&Market, piękne kwiaty Prima i 49&Market, cudowne warstwowe foliowe naklejki oraz maskę i mgiełki. Pozachwycałam się kilka dni, a potem cięłam i łączyłam te cuda ;-) Dzisiaj pierwsza praca:
And here it is! The January Limited Edition kit by My Creative Scrapbook contains delicate, romantic papers by Kaisercraft and 40&Market, gorgeous flowers from Prima and 49&Market, fabulous layered foil stickers, a stencil and mists. I admired the set for a couple of days and then I cut and combined those beauties together ;-) And here's the first layout:


Na delikatnym, pastelowym tle umieściłam zdjęcie w ramce, którą stanowi piękny warstwowy wianek foliowych gałązek:
On the delicate, pastel background paper I placed my photo in a frame that is a beautiful, layered foil blossoming branches wreath:


Do niego dopasowałam kompozycję z kwiatów przestrzennych:
I matched my flower cluster to it:


...i kwiatowy border-naklejkę. Tytuł ułożyłam z piankowych literek:
...and the flowery sticker border. Then I arranged the title using foam letters:


A na kolejny layout zapraszam już jutro :-)
Miłego dnia!
I'll be sharing another layout tomorrow :-)
Have a nice day!

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Wiosną zapachniało:) przeuroczy scrap!

Myśli pisane pisze...

Motylek :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)
To fakt, ten kit jest wyjątkowo wiosenny :-)

mosia pisze...

Pięknie! A ten wianuszek jest fantastyczny!