środa, 6 grudnia 2017

My Angels - My Creative Scrapbook

Oto drugi z layoutów, jaki przygotowałam z grudniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Here's the second layout I made using the December Limited Edition kit by My Creative Scrapbook:


Tym razem przepiękne tło kolekcji Vintage Christmas od Blue Fern Studios, z którą miałam przyjemność pracować w czasie mojego udziału w DT :-) Nałożyłam przez maskę z kitu wzór i dodałam wycięte z papierów Bo Bunny motywy, kwiaty i serduszka Primy, tekturki Creative Embellishments pokryte złotą mgiełką i pięknie błyszczące brokatowe piankowe literki American Crafts:
This time I used the gorgeous Vintage Christmas paper by Blue Fern Studios with which I already had the pleasure to work during my DT term :-) I added the kit stencil pattern and some paper images cut out from BoBunny papers, Prima flowers and resin hearts, Creative Embellishments chippies covered with golden mist and beautiful glittery foam letters by American Crafts:





Mam nadzieję, że byliście grzeczni i teraz cieszycie się z mnóstwa prezentów ;-) A ja życzę Wam miłego dnia i zapraszam jutro!
I hope you've been nice and now are enjoying your heap of gifts ;-) And I wish you a nice day and invite for another layout tomorrow!

3 komentarze:

wiola_c pisze...

Jest prześliczny, wesoły i taki super optymistyczny.
U mnie był Św. Mikołaj. Chyba byłam grzeczna. ;)
Mam nadzieję, że Ciebie też odwiedził z mnóstwem prezentów dla całej rodziny. :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Wiolu :-)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wspaniały! Kolory niby dziewczyńskie a chłopcy prezentują się na tym LO rewelacyjnie! Odwaga popłaca!

Pozdrawiam
Eva