czwartek, 30 listopada 2017

W stajence / In A Manger

Prosta i surowa, jak betlejemska stajenka...
Simple and frugal, like the Bethlehem stable...


Tłem do pięknego stempla jest niezawodny duet Lemoncraft-Scrapiniec :-) Do tego dodałam kilka listków i gałązek i malutkie dzwoneczki. Jedna z moich bardzo nielicznych kartek bez kwiatów! :-)
The background for the beautiful stamp is my always reliable duo: Lemoncraft and Scrapiniec :-) I also added some leaves and twigs and tiny bells. One of my very few flowerless cards! :-)




Motyw główny embossowałam białym pudrem i podkreśliłam brokatem:
I embossed the main image with white ep and accented with glitter:


Miłego dnia!
Have a nice day!

7 komentarzy:

Sylwia-eR pisze...

Pięknie wygląda stempel w takiej odsłonie.Śliczna praca.

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Sylwio :-)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Przepiękna, dokładnie tak ją odczytałam.

Pozdrawiam serdecznie
Eva-Mimowolne Zauroczenia

a.le kartka pisze...

Niby surowa, ale piekny azurowy dekor nad stajenką nadaje wyjatkowego charakteru :)

tigerlille pisze...

Lovely, just perfect!

Magda Łuczak Art pisze...

Cudna 💙

Bea pisze...

Piękna! !!