sobota, 18 lutego 2017

Róże i turkusy shabby chic / Pink And Turqouise Shabby Chic

Niedawno do sklepu Lemoncraft powróciła kolekcja Dom Róż w nowej odsłonie, w delikatnie zmienionej kolorystyce i z nowymi wzorami. A do tego nowość - cudowne vintage'owe karty w dwóch rozmiarach! Zakochałam się w nich od razu - i najpierw kilka dni oglądałam i podziwiałam, a potem zrobiłam dwie kartki :-)
Recently a refreshed House of Roses collection has returned to Lemoncraft - a slight change of the colour palette, some new designs and a brand new set of ephemera cards - gorgeous vintage cards in two sizes. I immediately fell in love with them - and for a couple of days just touched and smelled ;-) and then made two cards :-) 

Obie mają bardzo podobną kompozycję, z jedną większą i jedną mniejszą kartą, z pięknymi kwiatami (część również z Lemoncraft) i koronkami. Ale starałam się użyć minimum dodatków, by nie zasłaniać tych pięknych wzorów! 
Both cards have a very similar design, with one large and one small card, with beautiful flowers (partly also from Lemoncraft) and laces. But I tried to use just a minimum of elements not to cover those beautiful designs!

W turkusach:
In turqouise:






...i w różach:
...and in pink:





Jak widać, karty świetnie się sprawdzają jako tła i elementy kartek, a mam jeszcze kilka innych na nie pomysłów, więc to nie jedyne ich wcielenie ;-)
As you can see, the ephemera cards make perfect backgrounds and elements of cards, and I have a couple of more ideas how to use them, so this isn't the only post featuring them, be sure ;-)

6 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Najpierw zachwyciła mnie pierwsza ,ale jak zobaczyłam te róże i latarenkę to zdecydowanie bardziej zauroczyła mnie druga kartka ;-)))

Samra pisze...

Gorgeous cards as always Maja!
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

mosia pisze...

Piękności!

angel pisze...

Takie klimaty lubię :)

IWA pisze...

Co jedna, to piękniejsza!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :)