środa, 15 lutego 2017

Na czerwono, na niebiesko / In Red And Blue

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam radosne kartki z kolekcji Summertime, w dwóch tonacjach. Oto kartka w czerwieni:
For my today's post for Maja Design I created two bright cards using hte Summertime collection, in two colour palettes. Here's the card in red:


Na warstwach papierów ułożyłam papierowe słomki i dodałam koronkę, delikatną ramkę i różyczki:
On layered and distressed papers I palced paper straws, added lace, a delicate frame and some roses:




Drugą kartkę wykonałam z niebieskich papierów:
The second card uses the blue papers:


Podobnie tutaj użyłam papierowych słomek, ramki z buttonem z Lemoncraft, koronki i kwiatów:
Also here I used paper straws, art clay frame with a Lemoncraft button, lace and flowers:




Która się Wam bardziej podoba? 
Miłego dnia :-)
Which one do you like more?
Have a nice day :-)

5 komentarzy:

Arleta pisze...

świczne

a.le kartka pisze...

Trudny wybór, obie sliczne. Papierowe slomki fajnie wyglądają, wydaje mi sie ze to ostatnio "modny" element:)

Peninia / Gosia pisze...

Jakie piękne...cudownie w tych kolorach wyglądają karki! Świetne! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

Samra pisze...

Both cards are breathtaking, but if I had to chose, blue would be my choice since blue is my favorite color :)
Thank you for the inspiration Maja, I so love your work!
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

IWA pisze...

Prawdziwe ślicznotki!