piątek, 26 lutego 2016

I Love You To The Moon And Back

Walczę mocno, żeby dotrzymać noworocznego postanowienia ;-) I dlatego dzisiaj LO do lutowej mapki Primy:
I struggling hard to keep my new year's resolution ;-) And so today a LO following Prima February BAP sketch:


Przyznam, że długo nie miałam pomysłu, jakby tu ugryźć te wszechobecne sercowe motywy, żeby w miarę wiernie oddać mapkę, ale żeby nie było za cukierkowo...aż wreszcie postawiłam na jasne kolory i kwiatową delikatność. Tło lekko mediowe:
I must admit that for a long time I didn't have an idea how to tackle those heart motives all over the sketch to represent it faithfully, but not to go toosweet...and finally I decided on light colours and flower delicacy. The background is slightly mixed-media:



Aby zachować oryginalny, "sercowy" układ journalingu, ułożyłam słowa z naklejek:
To keep the original heart-shaped jounraling design, I arranged the words using stickers:


Główny motyw serca z mapki ułożyłam z kwiatów, na których umieściłam zdjęcia:
I arranged flowers to represent the main heart motif of the sketch, and placed my photos on top of it:




...co dało miłą dla oka (a uciążliwą w przechowywaniu ;-)) przestrzenność:
...which resulted in a pleasant-to-the-eye (but burdensome in storing ;-)) dimension:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

1 komentarz:

a.le kartka pisze...

Wspaniały scrap! Delikatny i lekki.