środa, 17 lutego 2016

Always Remember You Are Loved - Blue Fern Studios

Kolejnym projektem dla Blue Fern Studios to layout z moimi chłopakami, z wykorzystaniem papierów z nowej kolekcji Serendipity:
Another project for Blue Fern Studios is a layout with my boys, using the latest Serendipity collection:


Na postarzonych papierach nastemplowałam piękne motywy z kilku zestawów stempli. Aby tytuł był bardziej czytelny, poszczególne słowa embossowałam kolejno różnymi pudrami, używając pisaka do embossingu dla wyodrębnienia odpowiednich fragmentów:
I distressed the background papers and added some beautiful motives from various stamp sets. To make my title easily readible, I embossed the words with contrasting colours of ep, using an embossing marker to trace proper spaces:


Wykorzystałam też luźne cegiełki, które pozostały po wycięciu murku (który mam zamiar użyć do innego projektu), a pod zdjęciem umieściłam ułożone warstwowo etykiety do journalingu:
I used also some loose bricks that were kept in a wall panel (that I intend using for another project) and layered a couple of journaling cards under the photo:


O luźnych elementach mówiąc - często razem w wyciętym wzorem dostaje się kawałki do usunięcia, prawda? Tym razem postanowiłam je zachować i stworzyć zupełnie nowy element na wzór mozaiki czy też witrażu :-) W tym celu najpierw je wyjęłam z tekturki, pokryłam różnymi kolorami pudrów i włożyłam z powrotem  - efekt bardzo mi się podoba :-)
And speaking of loose elements - often with those laser-cut chipboard you get pieces to be removed, right? But this time I decided to keep them and make a new design, something like a mosaic or stained glass piece :-) I first removed those pieces from the chipboard, covered with various eps and embossed, and then put them back together - I just love the result :-)


Jak widać, tytuł LO składa się z napisu, ozdobnej tekturowej zawieszki, a brakujące słowa dodałam za pomocą naklejek. W ozdobnym medalionie zrobiłam też tło w stylu shabby: najpierw embossowałam go jasnoniebieskim pudrem, który potem ponownie podgrzałam tak, by przyczepiły się do niego białe i złote drobinki innego pudru.
So as you can see, my title is composed from the word chipboard, a dangle element and sticker letters. I also made a shabby style background for the word in the dangle: I first embossed it with powder blue ep, then heat it again so that white and golden grains of another ep would stick.


Dokładną listę użytych materiałów znajdziecie na blogu BFS. Miłego dnia :-)
You will find detailed supply list on the BFS blog. Have a nice day :-)

1 komentarz:

piaseiza pisze...

Świetne! Fajny pomysł z tekturowymi mozaikami :)