wtorek, 10 czerwca 2014

Kartka dla Taty / Father's Day Card

Wczoraj rozpoczęło się kolejne wyzwanie w Craft4You - tym razem świętujemy Dzień Ojca. Na mój dzisiejszy post przygotowałam więc kartkę w męskim klimacie, z obowiązkowym sznureczkiem i guzikami:
Yestarday a new challenge started on the Craft4You blog - this time we celebrate Father's Day. For my today's post I created a masculine card with the required string and buttons:


Kartka powstała na bazie kartoników ATC Primy z kolekcji Seashore i Cartographer:
The card is based on ATC pads by Prima, from the Seashore and Cartographer collections:


Na tak przygotowanym tle umieściłam kwiaty i wycięte z kolejnego kartonika ATC mechanizmy, dodałam kilka guzików, akrylowych kryształków i metalową strzałkę (love!):
On that background I placed flowers and various mechanisms cut out from another ATC card, tehn added a couple of buttons, acryl crystals and a metal arrow (love!):


Prawą stronę równoważy napis z wykrojnika:
The right side of the composition is balanced by a die cut word:


Wyszło przyjemnie przestrzennie :-)
It turned out nicely dimensional :-)


I jak na męską kartkę, poszło mi błyskawicznie! Tylko dwie godziny LOL!
And aa for a masculine card, I was quick as a flash! Just two hours LOL!

3 komentarze:

RosaliaArt pisze...

cudnie męska

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Świetna :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest śliczna. Podziwiam, bo ja męskich nie umiem robić :)