środa, 21 sierpnia 2013

Róże w sepii / Sepia Roses

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam ślubną kartkę z różami. Aby podkreślić ich kolor i kształt, tło jest utrzymane w ciepłych brązach i ecru:
For my today's post for Lemonade I created this wedding card featuring pink roses. To highlight their colour and shape, I placed them upon a warm brown and ecru background:


Wystarczyło trochę poszarpać papier "gazetowy" z kolekcji Vintage Basics, by uzyskać bardzo realistyczny efekt starego dokumentu :-)
I only needed to distress the "newspaper" sheet from the Vitnage Basics collection to get this realistic look of an old document :-)


Róże wycięte z arkusza z kolekcji Victorian Garden świetnie łączą się z przestrzennymi kwiatami:
The roses I cut out from the Victorian Garden paper perfectly blend with the dimensional flowers:


Na koniec dodałam napis na ozdobnej etykietce i perłowy ćwiek:
Finally I added a sentiment stamped on an ornate tag and a pearl brad:


Myślę, że to dość udany mariaż ;-))
I think this makes quite a nice match ;-))

21 komentarzy:

iluszka pisze...

Bardzo udany,karteczka mnie zachwyciła :)

Dorota pisze...

Kartka jest zachwycająca!

Ewelina Nowak pisze...

Jest cudna ta praca:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Kocham muzykę więc wszelkie kartki i dodatki o tematyce romantycznej muzyki..są wspaniałe. Pięknie zrobiłaś, mnie zachwyciła. Fantastyczna, gratuluję!:)

Jadwiga pisze...

Mariaż niezwykle udany- przecudowny tag ;)

ewinka Nowa pisze...

Ciekawie wygląda to połączenie róż na tle gazetowym :-))) Delikatna,romantyczna kartka :-)))

AnnaT pisze...

Przepiękna kartka :)

Alicja w krainie papieru pisze...

kartka wyszła rewelacyjnie :)

Wykon-ania pisze...

Cudnie wyszło :-)

Natka pisze...

Piękna kwiatowa kompozycja na klimatycznym tle, no i te klawisze...

Terenia pisze...

Przepiękna kompozycja - bardzo mi się podoba Twoja kartka.
Pozdrawiam serdecznie

Grejsi pisze...

Cudowna!

Justyna pisze...

Pięknie wszystko do siebie pasuje :)

bossanova pisze...

piękna jest!

elpimpi pisze...

CUDNA!!!

el pisze...

bardzo udane połaczenie

DUCHA pisze...

Bardzo udany ten mariaż:) Piękne połączenie...

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudna kartka ;)

Anna B. pisze...

Dziś tu trafiłam - i nie żałuję... ;)
piękne są Twoje prace, na pewno będę częściej tu zaglądać :)
a karteczka - bardzo ciekawa i nietypowa; bardzo mi się podoba :)

Celestial pisze...

Piękna, lubię takie klimaty :)

Ludkasz pisze...

Pięęękna!!!