piątek, 10 maja 2013

Podziękowanie dla nauczyciela / A Teacher's Thank You Card

Maj to nie tylko Komunie i śluby (chociaż przez ostatni tydzień miałam to wrażenie ;-)), ale również czas egzaminów i ukończenia szkoły dla gimnazjalistów i maturzystów - i niektórzy z nich nawet czują wdzięczność do nauczycieli! :-) I chcą ją okazać przez specjalnie adresowaną kartkę - a ja miałam przyjemność to pragnienie spełnić. Oto kartka dla polonistki:
May does't only mean First Communions and weddings season (though I had that feeling throughout the last week), but it's also exams and graduation time for secondary and high school students - and some of them even feel gratitude towards their teachers! :-) And they want to express it with a special handmade card - and I had the occassion to fulfill that wish lately. Here's the card for a Polish language teacher:


Połączyłam na niej dwie najnowsze kolekcje Lemonade, Vintage Basics i Victorian Garden. Z tej pierwszej pochodzi gazetowe tło i karty "książki":
I combined two latest Lemonade collections, Vintage Basics and Victorian Garden. The background and the pages of my "book" come from the former:


...a piękne róże z drugiej. Połączyłam je z różyczkami przestrzennymi:
...and the beautiful roses from the latter. I mixed them with dimensional mini roses:


Do kompletu dodałam zawieszkę w kształcie gęsiego pióra, a kropką nad "i" jest mini stempelek - idealny do mniejszych wykrojników! 
I finished the card off with a metal feather charm and mini sentiment - perfect for those smaller label dies!


Na blogu Lemonade znajdziecie linki do wszystkich materiałów - a u mnie wkrótce kolejne kartki dla nauczycieli :-)
On the Lemonade blog you will find links to all the supplies - and here, soon, some more teacher's cards inspirations :-)

10 komentarzy:

elpimpi pisze...

CUDO! EXTRA pomysł z tą książką! No i to piórko - super! :-)

frogus_80 pisze...

No cudeńko po prostu!

coco.nut pisze...

przepiękna kartka!!!

Asia pisze...

Superkarteczka! Świetny pomysł na kartkę dla nauczyciela, mogę skopiować księgę?

lucy z mazur pisze...

Piękna i jaka pomysłowa,że nie wspomnę o perfekcyjnym wykonaniu

Dobra pisze...

Bardzo śliczna karteczka.

Ewelina pisze...

Przesliczna

Kasia Udalska pisze...

Jestem po polonistyce i jak patrzę na tę cudną kartkę, to zaczynam żałować, że nie poszłam w stronę kariery pedagogicznej :P

Asia3city pisze...

Wspaniale dopasowałaś podziękowanie do profesji...

Ludkasz pisze...

No cóż, rewelacyjnie i już:)